FAQ
Administrtorem automatu inboxa jest osoba reprezentujaca najemcę urządzenia inbox24.
Udostępniasz login, imię i nazwisko, adres e-mail, oraz numer telefonu. Są to dane niezbędne do weryfikacji oraz identyfikacji. Dane te są przechowywane zgodnie z naszą polityką prywatności.
Tak, pod warunkiem, że administratorzy przypiszą Ciebie do innych lokalizacji.
Tak. Jednorazowo do każdej przesyłki.
Nie. Tylko odbiorcom przypisanym do automatu Inbox24, który zainicjuje zgodę na pozostawienie przesyłki lub przekieruje ją.
Tak, może to zrobić każda osoba, która otrzyma zatwierdzenie dostawy od użytkownika.
Kod jest niezbędny do identyfikacji nadanej przez Ciebie przesyłki przez kuriera, który ma odebrać przesyłkę. Jeżeli Kurier jej nie będzie miał, nie będzie w stanie odebrać przesyłki.
Skopiować go zgodnie z instrukcją do listu przewozowego oraz do dodatkowego pliku.
Upewnij się, że jesteś przed
właściwym Inboxem.
Sprawdź, czy masz włączoną lokalizację w telefonie, ponownie
zaloguj się do aplikacji.
Sprawdź poprawność działania sieci w Twoim
telefonie.
Powiadom administratora o incydencie.