LOGO Inbox24

 

Wsparcie

FAQ

1. Kto jest administratorem INBOX24?

Administrtorem automatu inboxa jest osoba reprezentujaca najemcę urządzenia inbox24.

2. Jak umieścić aplikację INBOX24 na swoim telefonie?
3. Jakie dane udostępniasz administratorowi INBOX24?

Udostępniasz login, imię i nazwisko, adres e-mail, oraz numer telefonu. Są to dane niezbędne do weryfikacji oraz identyfikacji. Dane te są przechowywane zgodnie z naszą polityką prywatności.

4. Czy jako użytkownik mam możliwość korzystania z innych Inboxów24?

Tak, pod warunkiem, że administratorzy przypiszą Ciebie do innych lokalizacji.

5. Czy jako użytkownik mogę przekazać odbiór innej osobie?

Tak. Jednorazowo do każdej przesyłki.

6. Czy jako kurier mogę zostawić przesyłkę każdemu odbiorcy.

Nie. Tylko odbiorcom przypisanym do automatu Inbox24, który zainicjuje zgodę na pozostawienie przesyłki lub przekieruje ją.

7. Czy kurier lub osoba postronna może dostarczyć lub odbierać nadaną przesyłkę użytkownika?

Tak, może to zrobić każda osoba, która otrzyma zatwierdzenie dostawy od użytkownika.

8. Dlaczego wiadomość z kodem jest taka ważna?

Kod jest niezbędny do identyfikacji nadanej przez Ciebie przesyłki przez kuriera, który ma odebrać przesyłkę. Jeżeli Kurier jej nie będzie miał, nie będzie w stanie odebrać przesyłki.

9. Co zrobić, aby zabezpieczyć kod nadania?

Skopiować go zgodnie z instrukcją do listu przewozowego oraz do dodatkowego pliku.

10. Co zrobić, jeżeli skrytka nie chce się otworzyć?

Upewnij się, że jesteś przed właściwym Inboxem.
Sprawdź, czy masz włączoną lokalizację w telefonie, ponownie zaloguj się do aplikacji.
Sprawdź poprawność działania sieci w Twoim telefonie.
Powiadom administratora o incydencie.